Handboek ContentStrategie 3

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
224
Afmetingen: 
240x160
Verschijningsdatum: 
01/07/2014
EAN: 
9789491560491
Nur-code: 
Marketing
Uitgever: 
ADFORMATIE
Druk: 
1

Handboek ContentStrategie 3

Boeien en binden met een praktiche contentstrategie

    Het Handboek Content Strategie (#HCS) neemt de gebruiker mee in een boeiend verhaal dat voor bewustwording, betrokkenheid, beslissing en binding zorgt. Modellen, onderzoeken, voorbeelden en cases nemen de lezer mee langs mee in een vertaalslag van content strategie naar content marketing naar tactiek en campagne. De branded, naar curated en user generated content, de tactieken voor meer engaging content en een groot aantal marketingmodellen helpen de lezer een strategie om te zetten tot een content marketingcampagne. Het 6C-model, het SOCCER-model, het positieve effect op de zoekmachinemarketing en social infl uence plus Petersen zijn model van Boeien & Binden vormen een rode draad. Het management- en studieboek is gevuld met infographics, grafische modellen en meer illustraties die boeien. Cases komen onder andere van de hand van Landal GreenParks, Philips, De Hypotheekshop, AtMost.TV en de TU Delft. Het handboek predikt waar het over praat; zo is het #HCS vindbaar op Twitter (@HandboekContent), kent het boek een eigen Pinterest vol infographics en visuele aanvullingen bij het boek. De blog www.handboekcontentstrategie.nl biedt ook nog eens extra video's, presentaties en webseminars die zo een het Handboek Content Strategie een relevant crossmediaal karakter geven. Kan jij boeien en binden?

    Prijs:32,50

    Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

    Beschikbaarheid:

    Uitverkocht