Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)
Marketing in tijden van Trump
Product details
NULL
Marketing in tijden van Trump
De herverkiezing van Donald Trump staat symbool voor een verandering van tijdperk.
Dit diepgravende boek analyseert de onderstromen die merken vandaag uitdagen en biedt een strategie om het hoofd te bieden aan wantrouwen, chaos en disruptie.
Het vormt een kompas om koers te houden in een tijdperk zonder houvast.
'Een absolute must-read voor marketeers én ceo's.'
-Xavier Bouckaert, ceo Roularta Media Group
'In deze gepolariseerde tijden moeten merken behoedzaam navigeren: trouw blijven aan hun eigen waarden en opletten niet meegezogen te worden in opgefokte culture wars. Fons Van Dyck biedt hiervoor een uiterst relevant reflectiekader.'
-Thomas Leysen, Voorzitter Umicore, Mediahuis
'Dit boek is opnieuw een voltreffer in een periode waarin alle waarden en zekerheden op hun grondvesten daveren.'
-Véronique Goossens, Chief Economist, Belfius
'Fons Van Dyck is de Sherlock Holmes van de marketing.'
-José Fernandez, Chief Customer Experience, D'Ieteren
'Fons verovert ons hart door ook hier weer hoop en kansen te zien.'
-Koen De Maesschalk, Corporate Affiairs & Communication, Colruyt Group
'Een echte aanrader voor iedereen die werkt op het snijvlak van een duurzaam evenwicht tussen economie en maatschappelijke veranderingen.'
-Caroline Ven, ceo Pharma.be
'Fons Van Dyck is een van de weinigen die helder en diepgaand laat zien hóé maatschappelijke onderstromen marketing en merkbouw beïnvloeden.'
-Dr. Joost Verhoeven, Directeur wetenschappelijk merkinstituut SWOCC, Amsterdam
'Dit is een heel helder en zeer moedig boek.'
-Marc Michils, Voorzitter Kom op tegen Kanker, voormalig ceo Saatchi&Saatchi, België
'De toekomst van marketing ligt voor ons. Fons Van Dyck toont hoe ai een bondgenoot wordt en alleen merken met betekenis overeind blijven.'
-Steven Van Belleghem, bestseller-auteur van o.a. De Ruwe Diamant en internationaal keynote spreker
'In deze permacrisis daagt Fons Van Dyck merken uit hun rol als morele spelers te herdefiniëren. Hij roept op tot herbronning en strategische moed.'
-Nathalie Van Impe, VP Communication & Marketing, Port of Antwerp Bruges
'Het contextuele perspectief van Fons Van Dyck is een onschatbare les van een ervaren marketeer. Zijn brede blik en vakmanschap maken dit boek een must-read.'
-Maarten Vanthemsche, ceo BBDO België
'Fons Van Dyck biedt concrete en praktische handvatten voor merkenbouwers om met meer vertrouwen te leren navigeren. Een aanrader voor ieder merk dat zijn identiteit scherp wil stellen anno 2025!'
-Elke De Vuyst, Head of Marketing, Lidl Belgium & Luxemburg
'Marketing in tijden van Trump vangt de polsslag van deze tijd in direct bruikbare marketinginzichten. Zonder poespas, maar met lessen die door de somberste dagen loodsen.'
-Griet Byl, chief editor Media Marketing
'Dit boek laat zien hoe merken in een permacrisis relevant blijven. Niet door luid te roepen, maar door ruggengraat te tonen en onderstromen te benutten.'
-Gert Ysebaert, ceo Mediahuis groep
'Hoewel verkennen en verbinden onder druk staan, biedt Fons Van Dyck een tegengewicht. Hij stuurt marketeers op ontdekkingstocht en verbindt ze met een nieuwe realiteit.'
-Harry Demey, Master Marketeer en Brand Inspirator
'In een wereld van permanente verandering daagt dit boek marketeers uit om paradoxmeesters te worden: merken bouwen die wendbaar zijn in de uitvoering, maar standvastig in hun kern.'
-Hans Verwimp, cmo McDonald's Restaurants Belgium