Visual Instinct

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
240
Afmetingen: 
240x170
Verschijningsdatum: 
14/10/2025
EAN: 
9789020999358
Nur-code: 
Bedrijfskunde algemeen
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

Visual Instinct

In 4 stappen naar een visuele strategie voor jouw merk

    Waarom grijpt het ene beeld je meteen, terwijl het andere je koud laat? Visual Instinct biedt een strategische kijk op visuele communicatie, met inzichten uit psychologie, branding en media.
    Je leert hoe je beelden kiest die emotioneel raken én strategisch kloppen. Geen stijloefeningen, wel tools om merken, campagnes en content visueel sterker en relevanter te maken in een wereld waarin het oog razendsnel beslist.

    Waarom?

    • Verbindt strategie, cultuur en technologie
    • Biedt visueel denken als skills voor morgen
    • Kijkt vooruit: van algoritmes tot metaverse
    • Vertrekt vanuit internationale en lokale cases

    Wat?

    • Inzicht in visuele cultuur en focus op de noodzaak van visuele geletterdheid
    • Werkbare kaders voor visuele strategie en hoe beeld in te zetten als strategisch instrument
    • Tools voor impact: metrics, storytelling, creatieproces, optimalisatie...
    • Praktijkvoorbeelden, modellen en toekomstvisie

    Voor wie?

    • Brand managers, marketeers en strategen
    • Communicatie- en contentprofessionals
    • Creatieve leads, UX- en digital teams
    • Leiders, studenten en iedereen met een boodschap
    Prijs:34,99

    Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

    Beschikbaarheid:

    Binnenkort leverbaar

    E-book ean