Kopmannen Wat leiders kunnen leren van topsporters en omgekeerd Author: Jan De Schepper Paperback 2021 220 Eddy Merckx is een kopman, omdat hij keihard trainde om zijn voorsprong op de concurrentie te kunnen behouden. Toptrainer Josep Guardiola is[...] Prijs:€ 25,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Bankgeheim Hoe banken echt werken Author: Peter Devlies Paperback 2023 238 Waarom slaan banken soms op hol? Hoe kunnen ze voldoende veiligheid inbouwen? Moeten we ons zorgen maken over de toekomst?[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Vergader jezelf gelukkig Zelfhulpboek voor vergaderslachtoffers Author: Bart Groenewoud Ernst van Dam Paperback 2024 248 VERGADEREN. We doen het overdag op 't werk, we doen het 's avonds op de vereniging en met een beetje geluk is er in het[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Ik kies voor mijn talent - Toolbox Nieuwe editie Author: Luk Dewulf Peter Beschuyt Els Pronk Emma Thyssen Merchandise 2018 0 WAT ZIJN JOUW TALENTEN? HOE KUN JE ZE HERKENNEN? HOE HAAL JE MEER UIT JE TALENTEN? WAAR KOMEN JE TALENTEN HELEMAAL[...] Prijs:€ 54,99 In winkelmandje
Essentials - Veranderen Author: Herman Van den Broeck Dave Bouckenooghe Paperback 2016 172 Mensen hebben verandering nodig. En dat geldt evengoed voor de organisaties die ze om zich heen bouwen. Maar hoe breng je verandering op gang?[...] Prijs:€ 19,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Marketing voor de mad men van morgen Sterke merken in een wereld van algoritmes Author: Wim Vermeulen Paperback 2018 178 Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig? Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Lobbyen Inzicht, Invloed, Impact. Hoe bedrijven beleidsmakers kunnen overtuigen Author: Karel Joos Paperback 2019 288 Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Mensen raken = klanten maken Hoe je sales- en marketingaanpak differentiëren in een wereld van digitalisatie en hyperpersonalisatie Author: Jochen Roef Jozefien De Feyter Carolien Boom Andere uitvoering 2020 200 Klanten eisen vandaag een uiterst gepersonaliseerde en unieke aankoopervaring: ze verlangen vakkundige begeleiding in een aankoopproces dat[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De collega's werken thuis Kies zelf waar, wanneer en hoe je werkt Author: Frank Van Massenhove Tom Auwers Paperback 2019 168 Medewerkers die regisseur zijn van hun leven zijn gelukkiger en presteren beter. Dat is de leidraad die Frank Van Massenhove en Tom Auwers[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Sociale media en journalistiek Author: Michaël Opgenhaffen Bart Van Belle Paperback 2020 224 Ook journalisten zijn in de ban van sociale media. Toch beperkt hun kennis zich vaak tot de basistechnieken. Tijd dus voor verandering.[...] Prijs:€ 25,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
De klantendriehoek - nieuwe editie Moeilijke klanten bestaan niet Author: Philip Van Kelst Paperback 2023 160 Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Servant-Leadership(en) Author: Roeland Broeckaert Paperback 2024 230 Een goede voetballer is niet automatisch de beste trainer. Waarom zou een gedreven professional dan automatisch een effectieve leidinggevende[...] Prijs:€ 29,99 Reserveer nu
Essentials - Onderhandelen Author: Katia Tieleman Marc Buelens Paperback 2016 144 Onderhandel jij over taakverdelingen, strategische beslissingen, bedrijfsovernames of je loon? Of onderhandel je met kinderen en pubers? Of[...] Prijs:€ 25,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
BEYONDERS (POD) Transcending Average Leadership Author: Herman Van den Broeck David Venter Hardback 2017 208 Speak up, you can become a Beyonder! In many organisations and countries people are desperately searching for leaders that can provide solutions[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Geheimen van de bestuurskamer Herman Daems over corporate governance Author: Herman Daems Hardback 2019 263 'In Geheimen van de bestuurskamer slaagt Herman Daems erin zijn brede en diepe ervaring in een helder en concreet boek te gieten,[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Zelf een podcast maken In 5 stappen van idee tot aflevering Author: Eva Moeraert Pieter Blomme Paperback 2021 134 Waarom is een goede podcast als een hamburger? Wat is het verschil tussen podcast en radio? Kun je rijk worden van een[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Architect van je organisatie Breng het beste in mensen naar boven Author: Philippe Bailleur Paperback 2020 224 In tijden van schaarser wordende middelen, stijgende loonkost, toenemende werkdruk en groeiende complexiteit hebben we er alle belang bij om[...] Prijs:€ 34,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
How to story Storytelling voor journalisten Author: Tim Verheyden Tom Rumes Andries Fluit Paperback 2018 200 Verhalen vertellen is moeilijk. Vreselijk moeilijk. Toch heeft iedereen een verhaal dat, eens je de nodige tips en tricks op zak hebt, in[...] Prijs:€ 25,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Schrijven voor radio en tv Author: Patrick Pelgrims Paperback 2024 298 Radio- en tv-teksten worden maar een keer beluisterd. Ze mogen dus niet te snel gaan of onduidelijk zijn, en moeten de kijker-luisteraar[...] Prijs:€ 35,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Six Batteries of Change(en) Energize your company Author: Peter De Prins Geert Letens Kurt Verweire Hardback 2017 288 Managing change has become an increasingly critical capability in today's turbulent and disruptive work environment. Nevertheless, research[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Waarom uw oplossing het probleem is Magistraal ondernemen met het input-outputmodel Author: Filip Vandendriessche Rik Moons Paperback 2020 232 Een leider bepaalt de richting, de medewerkers de weg Output beschrijft 'het gewenste resultaat', input beschrijft 'hoe' we dat [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De klant centraal De klantenscan, uw sleutel tot succes Author: Geert Dehouck Hardback 2018 216 Elk bedrijf wil loyale klanten. Daarom balanceert het voortdurend tussen klantgerichtheid en rentabiliteit. Maar hoe win je dan extra nieuwe[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Disruptie@work Author: Fabiaan Van Vrekhem Paperback 2017 120 Disruptie is elke evolutie op het vlak van ondernemerschap die ertoe leidt dat een organisatie dreigt irrelevant te worden. Dit boek gidst[...] Prijs:€ 15,99 In winkelmandje
VerMERKvuldig! Je mond-tot-mondreclame vermenigvuldigen in drie stappen Author: Katlijn Voordeckers Paperback 2018 224 EEN STERK MERK ... weet precies waarom het zo sterk is en slaagt erin om mensen echt te raken... motiveert bewust[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje