De sportcoach Praktijkgids Author: Herman Van den Broeck Paperback 2013 288 Volledig herwerkte editie van hét standaardwerk over sportcoaching. Coachen is soms resoluut leiden, zeggen wat er te doen staat, stevig bij de[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
De klantendriehoek Moeilijke klanten bestaan niet Author: Philip Van Kelst Paperback 2016 160 Ontdek het hert, de kat en de leeuw in jezelf. Versterk je klantgerichte Vaardigheden. Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid,[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
De talentenfluisteraar Haal het beste uit jezelf Author: Luk Dewulf Paperback 2021 111 Denk je soms dat je geen talent hebt? Zie je sterktes bij anderen, maar moeilijker bij jezelf? Op weg naar meer energie,[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
De Mens in de Managing Coach Een introspectieve tocht langs nieuwe leiderschapspaden Author: Stefan Sauer Hardback 2020 214 WIE BEN IK ALS LEIDER VANDAAG ECHT? WAT IS HET EFFECT VAN MIJN GEDRAG OP ANDEREN? WELKE SOORT LEIDER WIL IK NOG WORDEN?[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De groeiparadox Waarom groeien ondernemingen afremt en pijn doet. En wat eraan te doen. Author: Matty Paquay Bart Lodewyckx Paperback 2023 248 HOE HOUD JE ALLE BORDJES IN DE LUCHT? PAST JOUW ONDERNEMINGSVERHAAL OP EEN BIERVILTJE? CONCURRENTEN, WELKE[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
De syndicuspraktijk Van regelgeving naar beheersvoering Author: Dominique Krickovic Christian Louwagie Paperback 2024 450 Met dit naslagwerk beschik je over alle essentiële en relevante informatie die je nodig hebt als syndicus. In een uitgebreide FAQ-sectie[...] Prijs:€ 47,50 Reserveer nu
De klant centraal De klantenscan, uw sleutel tot succes Author: Geert Dehouck Hardback 2018 216 Elk bedrijf wil loyale klanten. Daarom balanceert het voortdurend tussen klantgerichtheid en rentabiliteit. Maar hoe win je dan extra nieuwe[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De kwestie verwarde personen Naar een andere benadering voor onbegrepen gedrag Author: Bauke Koekkoek Paperback 2019 176 Sinds een paar jaar wemelt het van 'verwarde personen' in Nederland - zo stelt de krant. Burgers en beleidsmakers raken steeds meer in[...] Prijs:€ 27,99 In winkelmandje
De onsterfelijke onderneming Overleven in disruptieve tijden Author: Fons Van Dyck Paperback 2019 240 De levensduur van ondernemingen wordt steeds korter. Velen zullen de komende jaren verdwijnen, slechts enkelen zullen succesvol overleven.[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De power van post Hoe printmail hyperrelevant blijft in een digitale wereld Author: Tatjana Raman Katrien Merckx Paperback 2022 332 Hoe neem je printmail op in je mediacampagne? Waarom is digitaal niet altijd beter? Hoe creëer je de perfecte printmail in zes[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De Obama-factor Methode voor charismatische communicatie Author: Luc Cipers Hardback 2018 224 Hoe zorg je voor een sterke eerste indruk?Hoe kun je je visie met overtuiging brengen?Hoe kun je anderen inspireren en [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Vind de ware... medewerker Juist selecteren in theorie en praktijk Author: Eveline Schollaert Bart Van Theemsche Gerd Jacobs Paperback 2019 260 Menselijk kapitaal is voor bedrijven een belangrijke sleutel tot succes. Maar vaak gebeurt de selectie van nieuwe medewerkers op buikgevoel,[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De hybride verkoper Hoe word je een high performing verkoper in een omnichannel verkoopproces? Author: Kathleen Cools Paperback 2022 168 Een globale pandemie heeft voor salesprofessionals van de ene op de andere dag hun vertrouwde salesbenadering overhoop gehaald. Verkopen op[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De strategische businessmarketeer Vertaalt verhalen naar kansen en ziet mogelijkheden tot verkoop Author: Frank Faassen Paperback 2023 216 Hoe wordt de rol van de businessmarketeer strategischer? Wat is de meerwaarde van businessmarketing voor sales? Hoe kan de[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
De Ritchie Story Een marketing verhaal dat bruist van lef in een competitieve markt Author: Jan Verlinden Hardback 2024 192 Ritchie is een traditioneel Belgisch limonademerk op basis van een oud familierecept. In dit persoonlijke en inspirerende boek lees[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
De retentie-economie Trouwe klanten als competitief voordeel Author: Peter Snoeckx Paperback 2024 222 Het behouden van een klant kost aanzienlijk minder moeite dan het werven van een nieuwe klant. Daarom is het van essentieel belang om klanten[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Geheimen van de bestuurskamer Herman Daems over corporate governance Author: Herman Daems Hardback 2019 263 'In Geheimen van de bestuurskamer slaagt Herman Daems erin zijn brede en diepe ervaring in een helder en concreet boek te gieten,[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
De uitgeputte overheid Waarom het beleid stokt. Een bundel meningen Author: Herman Daems Hardback 2017 128 Onze maatschappij is misnoegd. Het populisme groeit. Kan het dat die twee evoluties gevolgen zijn van uitgeputte overheden in België en Europa?[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
De lerende overheidsorganisatie Veranderingsmanagement in 10 praktijklessen Author: Eva Platteau Paperback 2018 224 Hoe leid je organisatieveranderingen in goede banen?Welke basiskennis is daarbij onmisbaar?Hoe zorg je voor[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
De ruwe diamant Meer dan 100 concrete tips om een sterke klantencultuur uit te bouwen Author: Steven Van Belleghem Hardback 2023 272 Straal optimisme, positiviteit en energie uit. Wees loyaal aan je klanten (en zij zullen[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
AI, de hype voorbij Alles waar we om geven beter maken Author: Jackie Janssen Paperback 2024 200 AI, de hype voorbij erkent de mogelijkheden die artificiële intelligentie (AI) biedt, maar kijkt ook verder naar het potentieel om[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
De collega's werken thuis Kies zelf waar, wanneer en hoe je werkt Author: Frank Van Massenhove Tom Auwers Paperback 2019 168 Medewerkers die regisseur zijn van hun leven zijn gelukkiger en presteren beter. Dat is de leidraad die Frank Van Massenhove en Tom Auwers[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
De klantendriehoek - nieuwe editie Moeilijke klanten bestaan niet Author: Philip Van Kelst Paperback 2023 160 Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
De Conversation Company Gebruik de feedback van je klanten nu ook écht Author: Steven Van Belleghem Paperback 2012 252 Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje