Essentials - Veranderen Author: Herman Van den Broeck Dave Bouckenooghe Paperback 2016 172 Mensen hebben verandering nodig. En dat geldt evengoed voor de organisaties die ze om zich heen bouwen. Maar hoe breng je verandering op gang?[...] Prijs:€ 19,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Marketing voor de mad men van morgen Sterke merken in een wereld van algoritmes Author: Wim Vermeulen Paperback 2018 178 Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig? Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Effectief communiceren en samenwerken Author: Frederik Anseel Paperback 2021 196 Binnen het hoger onderwijs staat het ontwikkelen van communicatie- en sociale vaardigheden steeds meer centraal. Dit handboek biedt[...] Prijs:€ 24,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
De klantendriehoek - nieuwe editie Moeilijke klanten bestaan niet Author: Philip Van Kelst Paperback 2023 160 Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Over leven en ondernemen GLEE ME FEE WE Author: Luc Geuten Paperback 2025 240 In Over leven en ondernemen houdt Luc Geuten enkele levensvragen tegen het licht die velen van ons fascineren: Wat maakt een leven[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De collega's werken thuis Kies zelf waar, wanneer en hoe je werkt Author: Frank Van Massenhove Tom Auwers Paperback 2019 168 Medewerkers die regisseur zijn van hun leven zijn gelukkiger en presteren beter. Dat is de leidraad die Frank Van Massenhove en Tom Auwers[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Sociale media en journalistiek Author: Michaël Opgenhaffen Bart Van Belle Paperback 2020 224 Ook journalisten zijn in de ban van sociale media. Toch beperkt hun kennis zich vaak tot de basistechnieken. Tijd dus voor verandering.[...] Prijs:€ 25,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Lobbyen Inzicht, Invloed, Impact. Hoe bedrijven beleidsmakers kunnen overtuigen Author: Karel Joos Paperback 2019 288 Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Mensen raken = klanten maken Hoe je sales- en marketingaanpak differentiëren in een wereld van digitalisatie en hyperpersonalisatie Author: Jochen Roef Jozefien De Feyter Carolien Boom Andere uitvoering 2020 200 Klanten eisen vandaag een uiterst gepersonaliseerde en unieke aankoopervaring: ze verlangen vakkundige begeleiding in een aankoopproces dat[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
De talentenfluisteraar Haal het beste uit jezelf Author: Luk Dewulf Paperback 2021 111 Denk je soms dat je geen talent hebt? Zie je sterktes bij anderen, maar moeilijker bij jezelf? Op weg naar meer energie,[...] Prijs:€ 22,50 In winkelmandje
Servant-Leadership(en) Author: Roeland Broeckaert Paperback 2024 240 Een goede voetballer is niet automatisch de beste trainer. Waarom zou een gedreven professional dan automatisch een effectieve leidinggevende[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Intelligente organisaties slaan de brug tussen zakelijke doelen en mensgericht werken Author: Lien Van den Driessche Paperback 2025 240 In Intelligente Organisaties ontdek je hoe je de kloof tussen menselijkheid en zakelijke doelstellingen overbrugt. Dit boek biedt[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
Marketing in tijden van Trump Een kompas voor merken in een permacrisis Author: Fons Van Dyck Paperback 2025 160 We leven in stormachtige tijden: recessie, polarisatie, oorlog, technologische revoluties. De herverkiezing van Trump was geen geïsoleerd[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
Visual Instinct In 4 stappen naar een visuele strategie voor jouw merk Author: Christoph Ruys Nick Van Heck Paperback 2025 240 Waarom grijpt het ene beeld je meteen, terwijl het andere je koud laat? Visual Instinct biedt een strategische kijk op visuele[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
Horen, zien en tolken Werken als tolk in de sociale sector Author: Raïssa De Keyser Paperback 2023 128 In Horen, zien en tolken beschrijft Raïssa De Keyser haar ervaringen als sociaal tolk. Aan de hand van intrigerende casussen[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Waarom AANDACHT de essentie is - herwerking Geconnecteerd leiderschap in een hybride wereld Author: Bieke Van Gool Paperback 2025 224 Hoe ontwikkel je je leiderschap? Hoe creëer je meer impact op je omgeving? Hoe houd je focus op wat voor jou belangrijk[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Dit is content marketing Hoe met straffe content je business doen groeien Author: Bart Lombaerts Wouter Temmerman Koen Denolf Michel Libens Paperback 2025 278 Met interviews van internationale experts als Ann Handley, Robert Rose, Andrew Davis en Jesper Laursen. Met meer dan 200 cases[...] Prijs:€ 47,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Ik kies voor mijn talent - Toolbox Nieuwe editie Author: Luk Dewulf Peter Beschuyt Els Pronk Emma Thyssen Merchandise 2018 0 WAT ZIJN JOUW TALENTEN? HOE KUN JE ZE HERKENNEN? HOE HAAL JE MEER UIT JE TALENTEN? WAAR KOMEN JE TALENTEN HELEMAAL[...] Prijs:€ 54,99 In winkelmandje
Goed verzekerd?! De basis Author: Bert De Paep Geert Dehouck Paperback 2025 352 Goed verzekerd?! De basis schetst een totaalbeeld van het moderne verzekeringslandschap. Aan de hand van een praktijkgerichte en[...] Prijs:€ 35,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Kopmannen Wat leiders kunnen leren van topsporters en omgekeerd Author: Jan De Schepper Paperback 2021 220 Eddy Merckx is een kopman, omdat hij keihard trainde om zijn voorsprong op de concurrentie te kunnen behouden. Toptrainer Josep Guardiola is[...] Prijs:€ 25,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Financieel management Author: Harald De Muynck Paperback 2021 260 Financieel management houdt zich bezig met twee belangrijke soorten beslissingen: financieringsbeslissingen en[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Overname ontrafeld Author: Sabine Janssens Paperback 2025 200 Een overname is pas echt geslaagd als ze ook na de deal waarde creëert. Vaak blijft de beloofde groei uit, raken strategie en cultuur uit[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
Stilstaan bij de toekomst Denken voorbij morgen Author: Thomas D'hooge Paperback 2025 224 Elke dag denken we over de toekomst, zonder echt te begrijpen wat het is. Door stil te staan bij de toekomst, nemen we betere beslissingen in[...] Prijs:€ 35,99 Reserveer nu
DriediMERKsioneel Je merkstrategie vlotter laten lopen met AI als succesfactor Author: Katlijn Voordeckers Paperback 2025 200 Vandaag staan eigenaar-ondernemers, kmo's en familiebedrijven voor drie grote uitdagingen: focus houden in hun merkstrategie, het team en[...] Prijs:€ 29,99 Reserveer nu