Marketing voor de mad men van morgen Sterke merken in een wereld van algoritmes Author: Wim Vermeulen Paperback 2018 178 Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig? Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Lobbyen Inzicht, Invloed, Impact. Hoe bedrijven beleidsmakers kunnen overtuigen Author: Karel Joos Paperback 2019 288 Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De klantendriehoek - nieuwe editie Moeilijke klanten bestaan niet Author: Philip Van Kelst Paperback 2023 160 Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Vergader jezelf gelukkig Zelfhulpboek voor vergaderslachtoffers Author: Bart Groenewoud Ernst van Dam Paperback 2024 248 VERGADEREN. We doen het overdag op 't werk, we doen het 's avonds op de vereniging en met een beetje geluk is er in het[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Disruptie@work Author: Fabiaan Van Vrekhem Paperback 2017 120 Disruptie is elke evolutie op het vlak van ondernemerschap die ertoe leidt dat een organisatie dreigt irrelevant te worden. Dit boek gidst[...] Prijs:€ 15,99 In winkelmandje
VerMERKvuldig! Je mond-tot-mondreclame vermenigvuldigen in drie stappen Author: Katlijn Voordeckers Paperback 2018 224 EEN STERK MERK ... weet precies waarom het zo sterk is en slaagt erin om mensen echt te raken... motiveert bewust[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Dreamers who do Werkboek van droom naar daad Author: Hilde Helsen Paperback 2018 160 Hoe krijg je een helder zicht op de droom die in je leeft?Wat staat nog in de weg om die droom te ontvouwen en hoe effen je[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
De kwestie verwarde personen Naar een andere benadering voor onbegrepen gedrag Author: Bauke Koekkoek Paperback 2019 176 Sinds een paar jaar wemelt het van 'verwarde personen' in Nederland - zo stelt de krant. Burgers en beleidsmakers raken steeds meer in[...] Prijs:€ 27,99 In winkelmandje
Mijn grond is goud waard Gronden en panden verkopen in tijden van bouwshift Author: Joris Ockier Paperback 2019 176 Uw grond of uw pand herontwikkelen, hoe weet u of dat kan? Op wat baseert de projectontwikkelaar zijn beslissing? Wat[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Partner van een expat? Zo blijf je actief, zo vind je werk Author: Carine Bormans Marie Geukens Paperback 2020 152 Hoe bepaal je zelf je toekomst als partner van een expat? Kun je een carrière hebben in je nieuwe leefomgeving? Welke[...] Prijs:€ 22,50 In winkelmandje
Medewerkers aan zet Bouwen aan de fundamenten van een ideale werkplek Author: Ann De Wit Marianne Van Erck Dirk Wouters Paperback 2023 176 Medewerkers aan zet onthult hoe je als bedrijf buitengewone medewerkerstevredenheid kunt bereiken. Bij voorkeur voorziet de directie[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Wat doe ik hier? Over leiderschap, lef en het echt anders doen Author: Niels Thijssen Paperback 2023 192 In Wat doe ik hier? deelt Niels Thijssen zijn rijke levenservaring als bondscoach, waarin zowel uitdagingen als successen een rol[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Managers the day after tomorrow Connect to many. Engage individuals. Author: Rik Vera Paperback 2018 157 WAT DRIJFT DE NIEUWE CONSUMENT?WAAROM ZIJN DATA HET NIEUWE GOUD EN ARTIFICIËLE INTELLIGENTIE EEN ZEGEN?HOE KUN JE EEN[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De groeiparadox Waarom groeien ondernemingen afremt en pijn doet. En wat eraan te doen. Author: Matty Paquay Bart Lodewyckx Paperback 2023 248 HOE HOUD JE ALLE BORDJES IN DE LUCHT? PAST JOUW ONDERNEMINGSVERHAAL OP EEN BIERVILTJE? CONCURRENTEN, WELKE[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Zelf een podcast maken In 5 stappen van idee tot aflevering Author: Eva Moeraert Pieter Blomme Paperback 2021 134 Waarom is een goede podcast als een hamburger? Wat is het verschil tussen podcast en radio? Kun je rijk worden van een[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Waarom uw oplossing het probleem is Magistraal ondernemen met het input-outputmodel Author: Filip Vandendriessche Rik Moons Paperback 2020 232 Een leider bepaalt de richting, de medewerkers de weg Output beschrijft 'het gewenste resultaat', input beschrijft 'hoe' we dat [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De sportcoach Praktijkgids Author: Herman Van den Broeck Paperback 2013 288 Volledig herwerkte editie van hét standaardwerk over sportcoaching. Coachen is soms resoluut leiden, zeggen wat er te doen staat, stevig bij de[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Omnichannel in retail Het antwoord op e-commerce Author: Gino Van Ossel Paperback 2014 320 Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Slim interviewen Schat attitudes van mensen juist in voor een beter resultaat Author: Wim Thielemans Paperback 2015 252 Hire for attitude & train for competence is vandaag de dag het advies, want competenties zijn sneller dan ooit verouderd. Maar hoe[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Cocreatie is ... 13 mythes ontkracht Author: Hans Begeer Lesley Vanleke Paperback 2015 160 Cocreatie is ...... tijdverlies... een praatbarak... een veel te grote oefening. Deze en andere mythen hoor je vaak wanneer het over cocreatie[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
De klantendriehoek Moeilijke klanten bestaan niet Author: Philip Van Kelst Paperback 2016 160 Ontdek het hert, de kat en de leeuw in jezelf. Versterk je klantgerichte Vaardigheden. Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid,[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Handboek Marketing Go with the flow Author: Philip De Cleen Paperback 2018 296 Hoe zorg je voor tevreden klanten?Hoe bind je klanten aan jouw merk?Welke rol speelt het digitale kanaal in het [...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Goestingarchitecten Van dwingende naar inspirerende organisaties Author: Mieke Van Gramberen Paperback 2018 144 HOE ZORG JE DAT MENSEN MET GOESTING AAN DE SLAG GAAN? WELK NIVEAU VAN ONTWIKKELING HEEFT JOUW TEAM? WELKE[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Zorgen voor kwaliteit - Herziene editie Handboek kwaliteitsontwikkeling voor non-profit organisaties Author: Guido Cuyvers Paperback 2019 320 Wat is een waardevol kwaliteitsbeleid? Welke methode is het meest geschikt voor systematische zelfevaluatie? Hoe creëer[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje