Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)
Visual Instinct
Product details
NULL
Afwerking:
Paperback
Aantal pagina's:
240
Afmetingen:
240x170
Verschijningsdatum:
14/10/2025
EAN:
9789020999358
Nur-code:
Bedrijfskunde algemeen
Uitgever:
LannooCampus
Druk:
1
Visual Instinct
In 4 stappen naar een visuele strategie voor jouw merk
Waarom grijpt het ene beeld je meteen, terwijl het andere je koud laat? Visual Instinct biedt een strategische kijk op visuele communicatie, met inzichten uit psychologie, branding en media.
Je leert hoe je beelden kiest die emotioneel raken én strategisch kloppen. Geen stijloefeningen, wel tools om merken, campagnes en content visueel sterker en relevanter te maken in een wereld waarin het oog razendsnel beslist.
Waarom?
- Verbindt strategie, cultuur en technologie
- Biedt visueel denken als skills voor morgen
- Kijkt vooruit: van algoritmes tot metaverse
- Vertrekt vanuit internationale en lokale cases
Wat?
- Inzicht in visuele cultuur en focus op de noodzaak van visuele geletterdheid
- Werkbare kaders voor visuele strategie en hoe beeld in te zetten als strategisch instrument
- Tools voor impact: metrics, storytelling, creatieproces, optimalisatie...
- Praktijkvoorbeelden, modellen en toekomstvisie
Voor wie?
- Brand managers, marketeers en strategen
- Communicatie- en contentprofessionals
- Creatieve leads, UX- en digital teams
- Leiders, studenten en iedereen met een boodschap