Marketing voor de mad men van morgen Sterke merken in een wereld van algoritmes Author: Wim Vermeulen Paperback 2018 178 Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig? Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Sociale media en journalistiek Author: Michaël Opgenhaffen Bart Van Belle Paperback 2020 224 Ook journalisten zijn in de ban van sociale media. Toch beperkt hun kennis zich vaak tot de basistechnieken. Tijd dus voor verandering.[...] Prijs:€ 25,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Lobbyen Inzicht, Invloed, Impact. Hoe bedrijven beleidsmakers kunnen overtuigen Author: Karel Joos Paperback 2019 288 Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Ondernemen met een overprikkeld brein Grip op planning aandacht en resultaat Author: Marjolijn Wijnants Paperback 2026 200 Voor ondernemers met een neurodivers en vaak overprikkeld brein: dit boek toont hoe je lastige uitdagingen omzet in kracht.[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
Dit is content marketing Hoe met straffe content je business doen groeien Author: Bart Lombaerts Wouter Temmerman Koen Denolf Michel Libens Paperback 2025 278 Met interviews van internationale experts als Ann Handley, Robert Rose, Andrew Davis en Jesper Laursen. Met meer dan 200 cases[...] Prijs:€ 47,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Foodmaker zonder filter De ondernemer achter 300 miljoen gezonde en betaalbare maaltijden Author: Lieven Vanlommel Paperback 2026 224 Uniek en persoonlijk levensverhaal. Laagdrempelig geschreven, inspiratie voor iedereen. Verhalen achter de schermen en[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
De power van post Hoe printmail hyperrelevant blijft in een digitale wereld Author: Tatjana Raman Katrien Merckx Paperback 2022 332 Hoe neem je printmail op in je mediacampagne? Waarom is digitaal niet altijd beter? Hoe creëer je de perfecte printmail in zes[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
500 woorden die iedereen moet kennen om de actualiteit te begrijpen Author: Marc Hendrickx Thijs Delrue Werner Goossens Paperback 2024 172 Voortaan praat je vlot mee over de meest uiteenlopende onderwerpen! Laat iedereen versteld staan van je algemene kennis Prijs:€ 27,50 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Van data naar nieuws Journalistiek met cijfers Author: Jasper Wouters Paperback 2026 200 Het enige praktische boek over datajournalistiek in het Nederlands Om iedere journalist in staat te stellen een eerste[...] Prijs:€ 29,99 Reserveer nu
Merkwaardig Werkgeven Employer branding heruitgevonden: van werkgeversbelofte naar werkbeleving Author: Sven Hubin Olivier Lefèvre Paperback 2026 200 Employer branding voorbij rekrutering; dit boek toont hoe je een écht sterk werkgeversmerk bouwt. Twee invalshoeken[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
Marketing Top Models De 50 essentiële managementmodellen voormarketingprofessionals Author: Frederik Picard Paperback 2026 160 Bundeling van de beste marketingmodellen die elke managementprofessional moet kennen, bv. SWOT-analyse, STP-model (Segmentation,[...] Prijs:€ 29,99 Reserveer nu
Schrijven voor radio en tv Author: Patrick Pelgrims Paperback 2024 298 Radio- en tv-teksten worden maar een keer beluisterd. Ze mogen dus niet te snel gaan of onduidelijk zijn, en moeten de kijker-luisteraar[...] Prijs:€ 35,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Zelf een podcast maken In 5 stappen van idee tot aflevering Author: Eva Moeraert Pieter Blomme Paperback 2021 134 Waarom is een goede podcast als een hamburger? Wat is het verschil tussen podcast en radio? Kun je rijk worden van een[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
How to story Storytelling voor journalisten Author: Tim Verheyden Tom Rumes Andries Fluit Paperback 2018 200 Verhalen vertellen is moeilijk. Vreselijk moeilijk. Toch heeft iedereen een verhaal dat, eens je de nodige tips en tricks op zak hebt, in[...] Prijs:€ 25,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Klanten voor het leven Echte groei begint met anders kijken naar je bestaand klantenbestand Author: Elien Defraeije Paperback 2026 200 Focus op wat je al hebt, in plaats van steeds op zoek te gaan naar nieuwe klanten. Concreet stappenplan in plaats van vage[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
101 tips voor het bouwen aan een klantgerichte cultuur Praktische handvatten voor alle ondernemers, managers en teamleiders Author: Steven Van Belleghem Paperback 2026 200 101 praktische tips waar je morgen mee aan de slag kunt. Gebaseerd op 25 jaar customerexperience-ervaring. Toepasbaar[...] Prijs:€ 29,99 Reserveer nu
Omnichannel in retail Het antwoord op e-commerce Author: Gino Van Ossel Paperback 2014 320 Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Be the story Transmedia storytelling voor contentmakers Author: Tom Rumes Piet Sonck Paperback 2021 200 Met welke apps en tools giet je verhalen in een straffe vorm? Hoe maak je een grondplan voor een transmediaal verhaal? Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Wat als de klant nee zegt? Praktische gids met antwoorden op alle bezwaren Author: Geert Delobelle Paperback 2023 192 'DE CONCURRENTIE IS GOEDKOPER', 'WE HEBBEN AL IEMAND VOOR DAT PROBLEEM', 'STUUR ONS EENS EEN MAILTJE', 'DIT IS VOOR ONS[...] Prijs:€ 25,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
People always talk about reputations Merkreputatie in drie stappen Author: Frederik Picard Paperback 2020 143 Succesvolle merken slagen erin om mensen écht aan zich te binden, terwijl andere merken moeten zwoegen om overeind te blijven. Een merk[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Influencers Van virale hits tot risico’s: de evolutie van Influencer Marketing Author: Carole Lamarque Paperback 2025 152 Influencers belicht de razendsnelle evolutie van influencer marketing en de impact ervan. Wat begon als een experiment, is[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
De strategische businessmarketeer Vertaalt verhalen naar kansen en ziet mogelijkheden tot verkoop Author: Frank Faassen Paperback 2023 216 Hoe wordt de rol van de businessmarketeer strategischer? Wat is de meerwaarde van businessmarketing voor sales? Hoe kan de[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
TOPgeMERKt Een grootse klantenbeleving creëren in zeven stappen Author: Katlijn Voordeckers Paperback 2021 224 Voor kleinere merken klinken grote theorieën over klantgerichtheid vaak hol en onbereikbaar. Toch is een sterke merkbeleving ook voor[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Journalistiek - Nieuwe editie Inleiding tot het vak Author: Ria Goris Guy Delforge Paperback 2016 322 Wat maakt een item nieuwswaardig? Waar haal je nieuws vandaan? Wat is een goed interview? Wat met deontologie? Bereid je je voor op een[...] Prijs:€ 27,99 In winkelmandje