Wiskunde voor multimedia
Product details
NULL
Wiskunde voor multimedia
Dit boek biedt een opfrissing van alle vereiste basiswiskunde (stelsels, goniometrie en functies) die nodig is voor gevorderde onderwerpen voor de pixelliefhebbers. De beginhoofdstukken leiden de lezer doorheen de klassieke onderwerpen zoals vectoren en parameters. Bovenop een verkenning van toepassingen van de gulden snede, geeft Wiskunde voor multimedia een verrassend praktijkgebaseerd inzicht in Bezierkrommen en B-splines. Het schermprogrammeren wordt naar een professioneel niveau getild via een gedetailleerde studie van alle standaardtransformaties. Het boek gaat vergezeld van een online companion. 'Wiskunde voor multimedia bereikt een mooi evenwicht tussen de wiskundige samenhang en een brede toegankelijkheid, niet in het minst via zijn interactieve companion-website.' Leo Storme - Zuivere wiskunde en computeralgebra, UGent. 'In hun herziene klassieker Wiskunde voor multimedia bestrijken Ivo De Pauw en Bieke Masselis de wiskundige concepten die essentieel zijn voor computer graphics. Gaande van goniometrie tot transformaties, en met een bespreking van Bézierkrommen, maken ze dit boek tot een must voor de multimediaprofessional.' Fries Carton - Guerrilla Games, Amsterdam. Surfnaar www.wiskundevoormm.be voor extra ondersteuning en zinvolle downloads
Boeken van dezelfde auteur(s)
Prijs: | € 34,99 |
Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)