When digital becomes human Klantenrelaties in transformatie Author: Steven Van Belleghem Hardback 2014 224 De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat immers[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De marketingbijbel voor een digitale wereld Author: Bert Van Wassenhove Hardback 2019 250 WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM? WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN? HOE BOUW JE EEN[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Bob en Pablo Author: Chris Van Dam Hardback 2015 40 Op een dag landt de avontuurlijke pinguïn Pablo op de Noordpool. Hij ontmoet daar Bob, een ijsbeer die niet weet wat zijn kwaliteiten zijn.[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Hoe word ik Einstein of Da Vinci? Een inleiding tot wetenschappen vandaag voor de homo universalis van morgen Author: Metaforum Hardback 2015 584 Wetenschappers verschijnen bijna dagelijks in het nieuws met een belangrijke ontdekking. Terwijl de ene onderzoeker zegt dat hij een[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Geloven in Gent Plaatsen van het religieuze verleden Hardback 2015 304 In het stedelijke landschap van Gent bevinden zich sporen van wat het geloof in de stad tot stand heeft gebracht. Gebouwen als trofeeën,[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Het geweld van geld Op zoek naar de ziel van de economie Author: Antoon Vandevelde Hardback 2017 288 Wat is de waarde van het kapitalisme in onze tijd? Zijn westerlingen de armen op de wereld iets verschuldigd? En loont het eigenlijk wel om[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Dit is content marketing Hoe met straffe content je business doen groeien Author: Wouter Temmerman Koen Denolf Michel Libens Hardback 2020 278 Met interviews van internationale experts als Ann Handley, Robert Rose, Andrew Davis en Jesper Laursen. Met meer dan 200 cases[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Elektronische vermogencontrole 2 Elektronische motorcontrole Author: Jean Pollefliet Hardback 2021 420 Elektronische vermogencontrole Volume 2 focust op de basistheorie van elektrische machines, aandrijfsystemen en positioneersystemen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Praktijkgids werkbaar werk Met tools voor elke leidinggevende in onderwijs, zorg, overheidsdiensten en het bedrijfsleven Author: Joan De Winne Hilde Clement Hardback 2020 294 Hoe zorg je als organisatie en leidinggevende voor werkbaar werk zonder zware financiële investeringen? Hoe creëer je een[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The future of shopping Waar iedereen retailer is Author: Jorg Snoeck Pauline Neerman Hardback 2017 274 Hoe winkelen mensen in de toekomst? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in de winkelstraten[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Zeg het met een beeld 52 managementmetaforen die overtuigen en inspireren Author: Raf De Rycke Hardback 2022 256 De haan die niet meer kon kraaien Asperges à la flamande/à la hollandaise De mooiste bloemen groeien aan de rand van het[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Mindfulness trainingsboek Het achtweekse programma, stap voor stap Author: Rob Brandsma Hardback 2012 320 Dit boek beschrijft een mindfulnesstraining vanaf het eerste moment in de eerste sessie tot aan de laatste bel. Het is alsof je een training[...] Prijs:€ 44,99 In winkelmandje
Handboek behandeling van somatisch onvoldoende verklaarde lichamelijke klachten Actuele en innovatieve behandelmethoden Author: Jaap Spaans Judith Rosmalen Yanda van Rood Henriëtte van der Horst Sako Visser Hardback 2017 492 Er bestaan lichamelijke klachten waarvoor, ook na uitgebreid medisch onderzoek, onvoldoende een somatische oorzaak kan worden gevonden. Dat[...] Prijs:€ 65,00 In winkelmandje
50 lessen voor ondernemers Author: Jürgen Ingels Hardback 2020 202 LES 19. INVESTEERDERS OVERTUIGEN IN TIEN SLIDES LES 21. DE BAR, HET KLOPPEND HART VAN ELK KANTOOR LES 30. HET MODEL VAN[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Leidinggeven zonder bevelen De Outputmanager Author: Filip Vandendriessche Jef Clement Hardback 2006 140 Een organisatie bereikt niet wat ze wil, ze bereikt enkel wat ze beloont.' Een manager kan zich permitteren om geen oplossing te hebben. Hij kan[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Communiceren in het new normal 10 kritische succesfactoren na een crisis Author: Noël Slangen Jan Withofs Hardback 2011 184 Terwijl de nachtmerrie van de financiële crisis stilaan over de horizon wegebt, ontwaakt het bedrijfsleven in een grondig hervormde wereld. De[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Geprikkeld om te weten Studeren met autisme Author: Valérie Van Hees Herbert Roeyers Hardback 2014 98 In dit boek 'GEPRIKKELD OM TE WETEN - studeren met autisme' worden de inzichten uit de documentaire verder uitgediept door een antwoord te [...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Influencers Wie zijn ze? Waar vind je hen? En hoe ontsteken ze de vlam? Author: Carole Lamarque Hardback 2017 152 Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Radicalisering Donkere spiegel van een kwetsbare samenleving Author: Erik Claes Tom Flachet Ali Moustatine Mattias De Backer Collectief Bim Hardback 2020 292 'Radicalisering' is een vage en verwarrende term die onrecht doet aan het complexe fenomeen waarnaar hij verwijst. Tegelijk werken[...] Prijs:€ 27,50 In winkelmandje
Utopie voor realisten (nieuwe editie) De verrekijker voor toekomstdenkers Author: Jan de Groof Hardback 2021 512 Als samenleving staan we voor grote uitdagingen. Ontwikkelingen in onder meer de gezondheidszorg, economie, industrie of cultuur, maar ook in[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
De Obama-factor Methode voor charismatische communicatie Author: Luc Cipers Hardback 2018 224 Hoe zorg je voor een sterke eerste indruk?Hoe kun je je visie met overtuiging brengen?Hoe kun je anderen inspireren en [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Het Noble Purpose boek Author: Olivier Onghena-'t Hooft Hardback 2019 304 Waarom doe jij wat je doet? Waar staat jouw organisatie voor? Aan welke organisatie wil jij leidinggeven? Om[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The Day after Tomorrow - Nederlandse versie Hoe overleven in tijden van radicale innovatie? Author: Peter Hinssen Hardback 2017 286 Onze wereld verandert exponentieel en dat heeft grote gevolgen voor organisaties van 'vandaag'. In dit boek laat Peter Hinssen ons kennismaken[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Handboek psychofarmacotherapie Author: Michel Dierick Stephan Claes André De Nayer Paul Cosyns Eric Constant Daniel Souery Hardback 2012 622 Deze derde editie van het Handboek Psychofarmacotherapie bevat een grondige herziening van de bestaande data en aanvulling met meer recente [...] Prijs:€ 60,00 In winkelmandje